emiliasjogren

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emilia Sjögren - 30 augusti 2011 19:19

asså shiiit idag när jag red dressyr så va det bara spirit som va ute för de andra hästarna va inne i stallet och så ville han nt trava så han taktade istället och när han inte ville gå fram så smällde jag han med spöet och då bockade han och när jag skulle göra halt så ville han nt stå stilla och bara backade hur mycket jag än skänklade så brydde han sig nt så jag smällde till han med spöt på rumpan så han blev as sur så stegrade han rakt upp så jag halkade ner och landade på fötterna för jag var värkligen nt berädd på det!!   asså shiiiit vad läskigt!!   jag har en galen häst!!!    


bloggar kanske mer sen om det händer något roligt eller intressant men annars blir det klart imon 


pussar och krammiiizzz 

Av Emilia Sjögren - 30 augusti 2011 08:15

  hehe jag ska till tandläkaren kl 10 så jag fick va hemma tills dess så det är ju lite chill  men jag vet nt riktigt vad jag ska göra nu antagligen sitta vid datan och bara chilla 


ni får lite bilder oxå


             söta va?  


bloggar mer sen<3


pussizzz och kramizzz<3

Av Emilia Sjögren - 29 augusti 2011 18:24

ja som sagt så har jag longerat(stavning) precis  det gick jätte bra för spirit lyde mig nästan hela tiden för när jag skrittade på gatan så bättede han sig som en hingst för han stutsa och gnägga med huvudet högt upp  men han såg faktist väldigt fin ut när jag gjorde halt  


men nu ska jag äta<3

kanske bloggar mer sen men annars blir det imon<3


pussar och kramar/emilia<3  

Av Emilia Sjögren - 28 augusti 2011 16:43

idag på tävlingen gick det bra men inte jätte bra för jag fick ett stopp på omhoppningen men det var för att jag tog en för snäv sväng för jag ville inte rida i vattenpölen för padocken var helt slaskig  men jag är nöjd endå 


pussar och kramar  

Av Emilia Sjögren - 27 augusti 2011 22:31

idag så sov jag till halv tio när mamma kom och väckte mig sen red jag och alice på chamiro och blizze så vi red lite på stubben och sen full rulle på torreberga 

sen kollade jag på film och sen åkte jag till mormor och morfar för vi var bjudna på middag  och nu sitter jag och bloggar  


men iallafall så ska jag på tävling i lomma imon och jag ska tävla LC och jag ska värkligen försvara min titel för sist jag var där så vann jag  så spirit har fått vila idag 


bloggar mer imon om hur det gick och sånt<3


pussar och kramar/emilia      

Av Emilia Sjögren - 25 augusti 2011 21:20

idag har jag ridit tre hästar:O<3 blizze, chamiro och spirit  först red jag spirit lite barbacka och han va jätte duktig för han bockade bara en gång 


sen red jag blizze och vi skulle rida på stubben men det va för blött så vi red lite dressyr istället och jag hade inspänningar och sporrar och långt spö och blizze gick faktist riktit fint elli red chamiro först och sen byta vi så ja red chamiro och hon blizze och chamiro gick asfint på tygeln och hade jätte fint steg  


här får ni en bild på blizze för jag känner att jag inte lagt upp en på ett tag!<3


bloggar mer imon<3


pussizz och kramizz/emilia

Av Emilia Sjögren - 25 augusti 2011 21:16

sorry att jag nt bloggade igår  kom hem sent från hopptränigen!


det gick faktist jätte bra på hoppträningen igår för spirit va lugn och rev bara en gång och det va typ ett 85 cm hinder så jag e väldigt nöjd 


bloggar mer sen


pussar och kramar 

Av Emilia Sjögren - 23 augusti 2011 21:29

idag va jag med jill och ella hemma hos ella så vi åkte tåg dit sen gick vi och köpte lite godis och sen gick vi hem till ella och då satte vi oss vid tv och år chips haha ja och sen cyklade vi till tågstationen för vi ville cykla på ett ganska stort gupp och då va vi där typ hela tiden och snackade och va inne på dagiset! haha det va askul



jag red inte spirit idag eller igår för han hade vila igår och jag hann inte idag men mamma tömkörde han så han nt är så pigg på hoppträningen imon haha!<3


bloggar mer imon 


pussar och kramar<3  

Presentation


tjabaaaa !!
älskar mina djur kompisar och familj ni är bäst!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards