emiliasjogren

Alla inlägg under september 2011

Av Emilia Sjögren - 28 september 2011 21:55

nu e jag hemma:D (y) har ju varit på kalas hos farmor och farfar för farmor fyller år:D


orkar inte blogga mer så ni får ett videoklipp som typ är dagens låt vene men jag kanske börjar med det:D


det är justin bieber och chris brown i next to you :D


bra va?:)


bloggar mer imon<3


pusshaaj<3

Av Emilia Sjögren - 28 september 2011 07:49

snart e det skola!!! neeeeeeej!!!!!!!! dumma bajsskola!


tänkte att jag skulle gå utan smink idag:O haha! min syrra trodde mig inte!!!!hihi!!!



ska till farmor och fira henne sen:D Grattis farmor<3


bloggar mer sen<3


pusshaaj<3

Av Emilia Sjögren - 25 september 2011 19:31

 haha!!!

 haha!!!!


breaking dawn trailer<3 härreguuud vad jag längtar!!!!!

Av Emilia Sjögren - 24 september 2011 18:10

haha nej jag typ ridit hela dan för i förmiddags var jag elli och mamma och hanlade skor för typ mer än 1000 kr  hehe!!! sen när vi kom hem så red jag och elli ut till torreberga på blizze och fonzie och det gick jätte bra fast inte ibörjan för då var det  några barn som fick mata hästarna med äpplen och då ville fonzie såklart ta blizzes och då blev blizze sur och då sparkade dom varandra och fonzie träffade mig på benet sen när vi kom hem så skulle jag direkt rida spirit och jag skulle igentligen rida dressyr men pappa tog fram två hinder så hoppade jag istället 


jaja nu ska jag kolla på merlin på 2:an<3


bloggar mer imon eller sen<3

pussshaaaj<3   

Av Emilia Sjögren - 22 september 2011 21:15

idag har jag haft dressyr träning för martina det gick asbra för spirit va jätte duktig:D<3 men jag fick jäääääätte ont i armarna och benen så jag badade i jäääätte varmt vatten med skum i   i typ 50 min haha men det va jääääätte skönt och sen smörjde jag in mej med hudkräm så kommer jag nog va jääääätte len imon 

jaja jag ska ge hästarna mat kl 10 i 6 imorgonbitti  så jag måste nog lägga mig till sömns nu! haha:D


jaja bloggar mer imon<3


puusshaaj<3

Av Emilia Sjögren - 21 september 2011 21:36

japp jag kom nästan precis hem från hoppträningen för petra:)<3 det gick jätte bra, spirit va jätte fin och lugn(spirit lugn hehe) och jag hoppade 1,10 cm men jag skulle egentligen hoppa nittio cm men spirit blev lite rädd för vattenmattorna så han stannade och jag piskade han på rumpan och han flög över hindret 20 cm mer än han skulle 


jaja jag är jätte nöjd 


bloggar mer imon<3


pusshaaj<3  

Av Emilia Sjögren - 20 september 2011 18:56

haha jag glömde lägga upp denna undebara film! asså jag kan inte sluta skratta åt den! haha 

hahaha:D


bloggar mer imon om jag nt har glömt lägga upp något!!!:P


pusshaaj<3 

Av Emilia Sjögren - 20 september 2011 18:42

ja som sagt så har jag ridit för typ en timme sen  spirit va VÄÄÄÄLDIGT pigg han bara bockade och försökte stegra hela tiden men ja han fick vilo dag igår ju så jaja  jag skulle igentligen till hjärupslund typ nu för att kolla lite på skolan för jag ska ju börja där när jag börjar sexan och jag längtar som faaan för jag hatar min skola den e så jävla sämst   asså jag vill börja på stanstorp nu så jag slipper vår skola  jaja men nu typ precis så satt vi eller ja pappa satt upp mina och spirits planketter från alla tävlingar blizze fick en och sen ska vi sätta upp en imorn för den ena hade gått isönder så elli limma ihop den     och fonzan fick två för elli vann ju förra tävlingen( hennes första tävling på han) och sen vann hon stilpoäng oxå och det gjorde jag oxå och jag vann samma tävling för fonzan e c-ponny och spirit e

b-ponny:)


jaja bloggar mer imon<3


pusshaaj<3

Presentation


tjabaaaa !!
älskar mina djur kompisar och familj ni är bäst!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards